Forum TC Vlodrop
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedrijfscompetitie

Ga naar beneden

Bedrijfscompetitie Empty Bedrijfscompetitie

Bericht  Admin zo 13 apr 2014 - 6:25

Beste allemaal,

Het winterseizoen zit er bijna op. Nog enkele dagen dan begint bij ons het zomerseizoen. Ik ben alweer volop bezig met de winter, dat heet vooruit zien met een mooi woord. De meeste van jullie kennen mij alléén van de toernooien die ik voor kinderen en voor senioren organiseer, maar ik doe nog méér. Ik verzorg ook de hele winterbedrijfscompetitie d.w.z. zoals b.v.: de Damescompetitie op de vrijdagmorgen (is reeds helemaal vol voor komende winter, exact 14 damesteams); Mixed- en Herencompetitie op zaterdagavond vanaf 16.30-22.30 uur non-stop of zondagmiddag tussen 13.00-17.00 uur of 17.00-19.00 uur. 7x per jaar vanaf oktober t/m maart, gemiddeld 1x per 3 weken is er een ontmoeting. In de mixedcompetitie heb nu 3 poules A (sterk), B (gemiddeld) en C (gemiddeld en/ook teams van alle niveaus).

De Herencompetitie heb ik er maar één poule van 8, ik streef naar meer of liefst 2 poules. Tot slot:
Daviscup op zaterdag van 16.30-18.30 uur of zondag tussen 13.00-15.00 uur of ook 17.00-19.00 uur.

In een mixedteam en/of herenteam staan steeds 4 personen op de baan van een team, dus een team bestaat minimaal uit 4 personen. Elk team speelt op een avond 4 wedstrijden van telkens één uur (2x mixed en 1x damesdubbel en 1 herendubbel), bij een herenteam alleen 4 dubbels. Alle teams zijn vrij in het formeren van een team, vrienden of kennissen, sommige vinden zelfs een sponsor en spelen dan b.v. ook onder de naam van een sponsor.

Daviscup wordt gespeeld door minimaal 2 spelers. Er worden 2 enkels gespeeld en direct gevolgd door een herendubbel.
Mocht het iets voor jullie zijn omdat het weer iets anders is, bel mij gerust op handy 06-52323084 of in de tennishal op 0475-502643. Ik kan adviseren wat wel of niet geschikt is voor jullie.
Bij geen interesse, geen probleem, dan zien we ons gewoon weer op de toernooien indien daarvoor wederom interesse is, nogmaals dank voor afgelopen winter, fijne zomer, gezond blijven dat is het allerbelangrijkste en met plezier weer in oktober naar SCS komen, groeten Emile Schlicher

Emile Schlicher
Sportcentrum Swalmen B.V.
tennis@sportcentrumswalmen.nl
gsm: +31 (0) 6 52 32 30 84
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 11-03-11

https://tcvlodrop.forumieren.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum