Forum TC Vlodrop
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Seniorentoernooien 2014/2015 Sportcentrum Swalmen

Ga naar beneden

Seniorentoernooien 2014/2015 Sportcentrum Swalmen Empty Seniorentoernooien 2014/2015 Sportcentrum Swalmen

Bericht  Admin do 18 sep 2014 - 4:35

Beste sportvrienden,

Buiten schijnt de zon, maar gisteren op zondag 7 september is in Sportcentrum Swalmen de winter begonnen. In het begin van het seizoen is het druk voor mij i.v.m. het inplannen van de diverse competities. Daarnaast zijn er voldoende toernooien waar iedereen van harte welkom is en vooral vrijblijvend, niets hoeft, alles kan. Tot ver in Europa zijn deze tournooien bekend, zelfs spelers uit Zuid-Korea komen hier al spelen, dus dan moet het wel goed zijn, haha. Ik doe nu alvast een voorlopig toernooischema in het zwart/wit aan mijn vaste deelnemers toekomen en wie weet krijgt deze of gene een andere ook gemotiveerd om eens naar Swalmen te komen, iedereen is van harte welkom. De kleurenflyer komt dan binnenkort ook per email,  alvast dank en wie weet tot spoedig, groeten Emile S.

Formulier te downloaden ( klik )

P.S. Als iemand al weet, ik doe ergens mee, mail het door dan sta je er zeker bij, de lijnen staan nu open.
Zoals enkele maanden geleden reeds gevraagd, als er mensen zijn die geen emails meer willen ontvangen omdat ze b.v. niet meer tennissen of door wat voor reden danook, geef dit door dan verwijder ik hem/haar uit mijn bestand want anders krijgt hij/zij onnodig te veel van deze unieke mails!!


Emile Schlicher
Sportcentrum Swalmen B.V.
tennis@sportcentrumswalmen.nl
gsm: +31 (0) 6 52 32 30 84
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 11-03-11

https://tcvlodrop.forumieren.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum