Forum TC Vlodrop
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sponsorbezoek 2013

Ga naar beneden

Sponsorbezoek 2013 Empty Sponsorbezoek 2013

Bericht  Admin wo 27 feb 2013 - 3:25

Beste leden van TC Vlodrop,

De sponsorcommissie heeft onlangs opnieuw een goed contract voor een aantal jaren kunnen afsluiten met onze belangrijkste sponsor: restaurant AAN DE HOEVE.

Tevens is met de eigenaar, Frank Heinen afgesproken dat de vereniging binnenkort weer een bezoek aan zijn restaurant zal brengen.

Het bestuur en de sponsorcommissie hoopt op deze manier een goede relatie met onze sponsor te kunnen blijven onderhouden. Bovendien weten wij van vorige evenementen dat onze leden deze acties zeer op prijs stellen. Het is gewoon heel gezellig om met de hele vereniging bij elkaar te zijn en lekker te eten.

Het sponsorbezoek vindt plaats op zaterdag 23 maart 2013. Inloop vanaf 19.00 uur. Aan tafel om 19.30 uur. We genieten een geweldig 3-gangen menu voor € 24,-.

Menu sponsorbezoek TC Vlodrop ( klik )

Ik nodig hierbij alle seniorleden, partners van seniorleden en ouders van jeugdleden uit om deel te nemen aan het sponsorbezoek.

In de bijlage tref je een keuzemenu aan (het menu van te voren bekend maken en kiezen is gemakkelijk als je met een heel groot gezelschap bent). Je kunt dat terugsturen en je keuze aangeven in het formulier. Je kunt ook gewoon een mailtje naar mij sturen (goffin@telfort.nl) met je keuze daarop. Op die manier heb je je dan aangemeld. Je kunt bij inloop afrekenen bij een van de leden van de sponsorcommissie:
Detlef Hess of Hans Bruinen.

Wij gaan er natuurlijk van uit dat je na aanmelding ook daadwerkelijk deelneemt aan het etentje bij restaurant AAN DE HOEVE.

Aanmelden voor 11 maart 2013.


Ik heb per adres een e-mail gestuurd voor alle leden van dat adres.

Het bezoek en etentje bij AAN DE HOEVE nogmaals van harte aanbevelend,


Jo Goffin
voorzitter

Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 231
Registratiedatum : 11-03-11

https://tcvlodrop.forumieren.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum